Henk Jager kandidaat lijsttrekker ChristenUnie Eindhoven

2017-05-15 Henk Jagerdonderdag 09 november 2017 18:49

Ko Jansen, huidig fractievoorzitter van ChristenUnie Eindhoven, stelt zich niet opnieuw beschikbaar als lijsttrekker voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezing. Na 2 perioden in Eindhovense gemeenteraad en daarvoor 6 jaar in het bestuur van Waterschap De Dommel, vindt hij het nu tijd om een stap terug te doen in het openbaar bestuur.

Henk Jager is door het bestuur voorgedragen als kandidaat lijsttrekker.

Frisse wind

“Dankbaar en blij ben ik dat wij twee perioden van elk 4 jaar als constructieve en meesturende partij inhoud hebben mogen geven aan de Eindhovense politiek”, licht Ko Jansen toe. “Het is voor mij nu een goed moment om de trekkersrol over te dragen zodat de ChristenUnie met een nieuwe en frisse wind verder gaat.” Henk Jager wordt hiervoor door het bestuur als kandidaat lijsttrekker voorgedragen. Aan hem de taak om de voorliggende uitdagingen in Eindhoven aan te pakken en voor de inbreng van de standpunten van de ChristenUnie te zorgen.

Bezielde inbreng

Het bestuur en de fractie van de ChristenUnie Eindhoven is Ko Jansen erkentelijk voor een gedreven opstart en zijn bezielde inbreng van de ChristenUnie in de Eindhovense politiek en wensen hem veel inspiratie met zijn andere (vrijwilligers)taken.

Foto's van Henk Jager en Ko Jansen.

Henk Jager  Ko Jansen