Word ChristenUnie-lid en ondersteun zo christelijke politiek in onze regio

buttonlidmaandag 18 januari 2010 16:57

We zijn hard op weg om de ChristenUnie meer vorm te geven in onze regio Eindhoven Zuidoost Brabant.
Niet alleen in Eindhoven waar we in maart ook weer mee gaan doen aan de raadsverkiezingen om het werk van onze huidige fractie voort te zetten Maar ook in de omliggende gemeenten zijn we bezig met het motiveren van christelijke politieke activiteiten.

Dit doen we omdat we ervan overtuigd zijn dat het Evangelie ook in de regio Eindhoven Zuidoost Brabant politiek van betekenis kan zijn.

Mocht u dit aanspreken en bent u nog geen ChristenUnie lid dan nodigen wij u uit om u aan te melden als lid. Uw lidmaatschap is echt van betekenis voor de regionale ChristenUnie organisatie. Hoewel gedreven en enthousiast zijn we in dit deel van het land immers nog maar een kleine beweging. Ook voor u opent het lidmaatschap van de ChristenUnie allerlei mogelijkheden om u in te zetten voor de mensen om u heen, om u zelf te vormen in een christelijk-sociale visie en krijgt u er heel wat nieuwe vrienden bij!

Informatie en aanmeldingsformulier partijlidmaatschap

Hoeveel kost het lidmaatschap van de ChristenUnie?

De contributie bedraagt 45 euro per jaar*. Daarnaast is er een reductietarief (50% korting) voor leden van PerspectieF (combi-lidmaatschap), gezinsleden en mensen met een laag inkomen.

* U betaalt € 1,- toeslag als u niet gebruik maakt van een automatische incasso.

Wanneer kom ik in aanmerking voor het reductietarief?

Gezinsleden betalen 50% van de reguliere contributie voor hoofdleden. Leden van PerspectieF kunnen een combi-lid worden van de ChristenUnie. Zij betalen dan ook dit reductietarief voor het lidmaatschap van de ChristenUnie. Het reductietarief is daarnaast aan te vragen voor leden met:

- een WW-, WAO- of bijstandsuitkering
- een AOW-uitkering zonder aanvullend pensioen
- een studiebeurs
- bijzondere persoonlijke omstandigheden.

De lokale kiesvereniging beoordeelt de aanvraag voor reductielidmaatschap en geeft aan de ledenadministratie van het partijbureau door welke leden als reductielid opgenomen dienen te worden. Mail hiervoor naar bestuur@eindhoven.christenunie.nl

Reacties op 'Word ChristenUnie-lid en ondersteun zo christelijke politiek in onze regio'