Concert Kees Kraayenoord in Eindhoven

vrijdag 04 april 2008 21:46

Welkom Thuis Tour met Kees Kraayenoord in Eindhoven

Kees Kraayenoord gaat weer touren! Hij bezoek maar liefst 20 locaties in heel Nederland. Deze ‘Welkom Thuis Tour’ wordt georganiseerd in samenwerking met het Evangelisch Werkverband (EW). Het EW start in 2008 met het Lucas 15 jaar. Een jaar waarin heel veel activiteiten plaats vinden om de kerk te motiveren meer op zoek te gaan naar de mensen die God nog niet kennen. Kees Kraayenoord & Band komen samen met ds. Hans Eschbach naar twintig kerken om te zingen en te spreken over thuiskomen bij de Vader. Dit is dé gelegenheid om je vrienden, buren of kennissen mee te nemen naar een goed concert met humor en diepgang. Pak ook deze kans om je niet-christelijke vrienden mee te nemen!

Welkom thuis...

De ChristenUnie staat van harte achter het doel van de Welkom Thuis Tour. Als politieke partij zijn we geen evangelisatiebeweging, maar zoeken óók wij de weg achter Jezus aan. Wij willen bovendien dat mensen zich welkom voelen in Nederland, in hun wijk en binnen een familie. Wij maken werk van een beter Nederland door alarm te slaan over de toenemende vereenzaming. We komen op voor chronisch zieken en gehandicapten. We staan op de brès voor de vrijheid van godsdienst. We hechten belang aan een Nederland waar de kerk haar kerntaak kan uitoefenen en kan bloeien.

Datum: Vrijdag 11 april 2008, 20:00
Lokatie: